1. Dostałeś inny produkt niż zamawiałeś?


Jeśli dostałeś produkt w innej wersji niż zamówiony lub całkowicie inny produkt, wymienimy go na prawidłowy.

W miarę możliwości prosimy o wcześniejszą informację e-mailową na adres reklamacje@infoto.pl ze zdjęciami otrzymanej przesyłki. Skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach.

Zweryfikujemy przyczynę pomyłki i podamy adres wysyłki. Po otrzymaniu Twojej paczki niezwłocznie wyślemy prawidłowy produkt oraz zwrócimy poniesione koszty przesyłki, o ile pomyłka zaszła z naszej winy.

2. Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań?


Kupujący ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Towar musi być kompletny, nieuszkodzony, powinien mieć oryginalne opakowanie oraz nie posiadać śladów użytkowania.

Do przesyłki należy dołączyć paragon. Jeśli wystawiona była faktura, należy dołączyć jej kopię. Ponadto własnoręcznie podpisany formularz zwrotu/reklamacji, który dołączamy do każdej wysyłki. Możesz go także pobrać tutaj: formularz 

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i nie zwracamy kosztów Twojej wysyłki.

3. Chcesz złożyć reklamację?


Jeśli masz wątpliwości co do działania zakupionego towaru, skontaktuj się z nami mailowo serwis@f2serwis.pl.

Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem lub podpowiedzą jak szybko przeprowadzić procedurę reklamacyjną.

Jako dystrybutor większości oferowanych w naszym sklepie marek, posiadamy własny profesjonalny serwis.
Większość produktów objętych jest 24-miesięczną gwarancją, której warunki znajdziesz w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu.

Reklamacje należy składać przez panel serwisowy www.f2serwis.pl

Nie wysyłaj do nas za pobraniem, nie możemy przyjąć takich przesyłek.

4. Przelałeś nam za dużą kwotę?


Jeśli pomyliłeś się i przelałeś za wysoką kwotę, zwrócimy Ci nadpłatę. Jak najszybciej podaj nam numer konta, na który mamy przelać Twoje pieniądze.

Jeśli nie zrobisz tego w ciągu dwóch miesięcy od zaksięgowania wpłaty, będziemy zmuszeni zaliczyć Twoją nadpłatę w poczet naszych przychodów operacyjnych. Równowartość tej kwoty przekażemy na cele charytatywne.

5. Zgubiłeś dowód zakupu?


Skontaktuj się z nami, jeśli nie możesz znaleźć dowodu zakupu.